Veelgestelde vragen
In welke valuta worden de prijzen op de site weergegeven?
Alle prijzen zijn in euro.
Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best om artikelen zo snel mogelijk te verzenden. Als je na 5 werkdagen nog geen trackingnummer hebt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@magiqueclothing.nl.
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik het terugsturen? Wat als er een probleem is?
We bieden een 100% niet-goed-geld-terug garantie als het product defect of beschadigd is. Je hebt 14 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Je moet het product op eigen kosten terugsturen. Zodra we het product hebben ontvangen, betalen we het volledige bedrag van je oorspronkelijke aankoop terug. Vermeld naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten.
Let op: Als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het arriveert en het terugsturen voordat je je geld terugkrijgt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling zonder kosten annuleren! Je moet je bestelling annuleren voordat je bestelling is verwerkt. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons gemakkelijke retoursysteem voor een volledige terugbetaling. Zie retourbeleid voor meer instructies.
Ik heb een onjuist adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Als je een onjuist adres verkeerd hebt gespeld of automatisch hebt ingevuld, reageer dan gewoon op de e-mail ter bevestiging van je bestelling en bevestig. Als je eenmaal hebt gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, laat het ons dan weten via e-mail op klantenservice@magiqueclothing.nl.
Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 12 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie gegeven na de 12 uur na onjuiste indiening.
Ik heb een vraag die niet is beantwoord, kunt u alstublieft helpen?
Absoluut! We zijn er om je te helpen je huis mooi te maken! Stuur ons een e-mail naar klantenservice@magiqueclothing.nl en we helpen je graag op alle mogelijke manieren.
We ontvangen een groot aantal e-mails. Als je snel antwoord wilt, voeg dan je bestelnummer bij en geef duidelijk aan wat het probleem is.